Ads 468x60px

,

Friday, July 3, 2009

Birthday....

Kali ni aku bukan nk cite berkenaan rahsia tarikh lahir tapi siapa yang dilahirkan pada bulan julai ini. Aku terdetik nk tulis ni sejurus aku buka akunya frenster, biasalah kt frenster ada list birthday fren kita kan. dan satu yang aku perasan adalah ..... ish, ramainya kengkawan aku yg dilahirkan pada july niii. Yang x tahan..... dalam satu hari tu ada 3,4 orang pulak. Dalam minggu ni ajer dah 6 orang, mggu depan x tau lah. Klau nak kira mmg lah ramai yang lahir bulan july. Tp aku nk stresskan di sini, semua kawan2 aku ni adalah kawan yang dianggap baik jugaklah..... bknnya setakat kenal2 gitu je. klau yg gitu2 tu mungkin ramai lagi lah kot. Sebab bukan semua aku tahu birthday kawan2 aku ni. almaklumlah, org laki mana kisah sgt bende2 remeh-temeh macam ni. hehe.... ni hah adik aku dan anak sedara aku pun lahir bulan tujuh jugak. Memang setiap minggu dalam bulan july ni mmg kene sediakan hadiah memanjang (itu pun klau bagi hadiah........ rasanya tak kot, hehehee)
sebagai selingan..... kenapa kita suka sangat menyambut ulang tahun kelahiran dan bagaimanakah cara yang betul bagi menyambutnya? fk fkr kan.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments:

Post a Comment