Ads 468x60px

,

Saturday, June 27, 2009

Kecewa

Mengapa dengan kecewa? apa sebenarnya kecewa ataupun frust laaa. Tapi klau sebut je frust mesti ramai yg fikir clash ngan awek/pakwe lah tu. alah kecewa ni lumrah laaa, adat resam kehidupan yang mematangkan fikiran. Tapi ramai orang kecewa tidak tahu bagaimana hendak menanganinya, inilah yang menimbulkan masalah. Nak di simpan lama-lama pun x boleh jugak, so macam mana ni....

Tapi kekadang aku pun ada rasa kecewa, macam-macam hal yang membuatkan aku kecewa, tapi ada satu kecewa ni yang aku x faham sbb aku mcm confius aku kecewa untuk apa???? sbb tetiba rasa tak sedap hati yang bercampur dengan kecewa, aku pun x tau nak luahkan macam mana.

Kecewa, dikecewakan dan mengecewakan mmg aku dah merasai semua. kadang kala ia memberi kita motivasi dan ada juga melemahkan semangat kita. Dapatkah kita menyembunyikan kekecewaan daripada kawan2 kita..... hmmm, aku pun tak sure dapat ke tak.
Dan janganlah disebabkan kecewa, kita menghadapi tekanan hidup serta kemurungan kerana ia boleh menjejaskan kesihatan dan prestasi kerja...... nak kene buang kerja ke????

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

  1. kenapa x str8 forward jer kenapa kecewa? kan senang ... baca2 panjang2 pun, x tahu gak sebabnya apa. Hampeh..

    http://kili2kili.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hehehee..... bkn ape, just let me keep for myself only. i'm not ready yet to share it why i feel frusted... uhuhuhu

    ReplyDelete