Ads 468x60px

,

Tuesday, June 30, 2009

June

Sepanjang bulan june tak banyak yang menarik buat diri aku cuma ada beberapa perkara baru iaitu blog ni sendiri. Ini merupakan blog pertama aku yang mana aku masih lagi dalam proses pembelajaran dalam penggunaan blog ini. Tambahan pula, aku bukanlah seorang yang minat dalam penulisan ni.... x tau kenapa.... why?. hmmm.... mungkin jiwa aku sudah disetup dengan lebih menjurus kepada teknikal atau matematikal. Memang ramai orang yang lebih kearah matematikal kurang berminat dalam membaca? tak tau laa fakta ni sahih ke tak. Tapi setakat aku buat pemerhatian dan sedikit temuramah, memang ia menyokong fakta tadi.
Dan pada bulan ini juga aku mula melatih diri aku sebagai seorang pendidik. Aku harap aku dapat merealisasikan falsafah pendidikan negara insyallah. Ada satu lagi perkara yang menarik berlaku pada bulan ini, tapi aku tak nak lagi hal tu....... ia seperti sudah tidak bermakna bagi aku lagi......
Ini saja coretan bagi bulan june ini..... syukran

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

  1. Hm .. kita kena balanced otak kiri dan kanan. Kalu maju otak kiri tapi jrg guna otak kanan, kili kalah kpd manusia yg pandai menggunakan kedua2 belah tersebut. :)

    http://kili2kili.blogspot.com/

    ReplyDelete