Ads 468x60px

,

Tuesday, June 23, 2009

Hari Pertama

22 jun 09 merupakan hari pertama aku kat Sek. Keb Leftenan Adnan, Sg Ramal, Kajang. Perasaan risau tu mmg lah ada, almaklumlah x der pengalaman lg kan.

pada hari pertama ni x der aper sgt cuma ada briefing sket2 jer dari gpk koko. ada la cite sket pasal latar belakang dan sejarah sekolah. hmmm sekolah ni ok jugak nampaknya. Dapat dilihat cikgu2 nya semua ramah-tamah dan baik.

Sekolah ni ada 2 sesi, pagi dan petang. Aku datang pagi dan dimaklumkan aku kena sesi petang bersama Ziha. Cikgu petang ada bagi jadual tapi satu je padahal kami berdua dan yang satu nya plak dgn minor PJ, aku mana amik option tu. So nak tak nak aku kena bincang balik ngan PK petang bersama cikgu yang terlibat. Tapi alang-alang dh sampai malas lak nk balik. So aku tggu sampai PK dan cikgu ptg datang lah.

So dlam kul 1.30, aku pegi pejabat untuk bertanyakan hal tersebut. GPK koko(yg uruskan pelatih) bersama PK petang bg tau yang jadual tu akan di bincang dengan guru yang terlibat. disebabkan aku tggu dari pagi, dia bagi aku balik dan berkenaan jadual dia akan bagi keesokan harinya. hmmm ok lah, aku pun balik.

Refleksi: sepanjang hari pertama di sekolah, suasananya sekolah nampak ok, pelajar-pelajarnya juga nampak sopan. guru-guru pun nampak baik. ini membantu mengurangkan kegusaran saya. so far ok

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments:

Post a Comment